Gyakori kérdések

1.) Hol tudok rendelést leadni?

- Itt,a webáruházban. Helyezd a kívánt terméket a kosaradba, majd a "Megjegyzés"-ben pontosíts!
- Instagram üzenetben. Ha egyedi tervezésű dobozt szeretnél kérni mindenképp üzenetben írj nekünk, hogy 100%-osan meg tudjuk valósítani az elképzeléseid.
- Telefonon (06-30/711-9392)
- E-mail (vinostrade.kft@gmail.com)
A más felületen leadott rendeléseket nem tudjuk elfogadni!

2.) Hogyan tudok fizetni?

Fizetni vagy előre utalással (nincs plusz költség) vagy utánvéttel (+670 Ft) tudsz.

3.) Mennyi idő mire elkészül egy termék?

A termékek elkészülési idejét itt találod meg : Elkészítési idő

4.) Mennyivel hamarabb érdemes leadni a rendelést?

Ez nyilván a termék elkészülési idejétől függ.
Az elkészítési időn felül van egy átfutási idő vagyis feladási idő amit minden nap 15:00-kor tudok elküldeni, és másnap jön a futár csomagért. A hétvégék SEM az elkészítési időbe, SEM a feladási időbe nem tartoznak bele. A péntek leadott rendelések hétfőn kerülnek feldolgozásra!
Például : Péntek este rendelsz egy Kinder szivecskét. Mi hétfőn délelőtt látjuk meg a rendelést, hétfőn beszerezzük a hozzávalókat, kedden pedig elkészítjük. Ha kedd délelőttig elkészülünk vele, akkor szerdán viszi a futár, így csütörtökre érkezik meg hozzád ha GLS-el rendeled.

5.) Meddig tudom törölni a rendelésem?

Amint tudod, hogy mégsem szeretnéd.
Rendelésedről mindig vagy SMS-ben vagy Instagramon küldünk egy képet, ha elkészült. Akkor még pár változtatást tudsz rajta kérni.
Csoki tartalmú termékeknél amint a rendszerbe felvisszük a rendelésed, onnastól már díjmentesen sajnos nem tudjuk törölni a rendelést. 
Más termék esetén (pl.: rózsa box) még a felvétel napjáig (a futárszolgálat küld egy e-mailt) tudod törölni díjmentesen.
Ha a kiszállítás napján döbbentél rá, hogy mégsem szeretnéd kérni a terméket, akkor a kiszállítás díj dupláját kénytelenek vagyunk kiszámlázni, a terméket pedig vissza kell küldeni. Ha átvetted a terméket, de mégsem tetszik, sajnos már semmit nem tudunk tenni.

Egyedi tervezésnél a termék 50%-át mindenképp előre kell utalni!

6.) Sérülten érkezett meg a termék. Mit tudok tenni?

Egyenlőre semelyik céggel nem vagyunk leszerződve, így garanciát nem vállalnak. Tehát a szállítási költséget sem mi sem a futárszolgálat nem írja jóvá.
Amint meglátod,hogy sérült fotózd le (!) és küldd el nekünk. Mi pedig a termék árát visszautaljuk.

7.) Mennyi idő a szállítás?

Budapesten előre egyeztetett időpont alapján.
GLS : 1-2 munkanap
DPD : 1-3 munkanap
Posta : 2-4 munkanap
Csomagpont : 3-5 munkanap

8.) Csomagpontba való szállítás hogy működik?

Az opció alatt van egy link, azt nyisd meg, és válaszd ki a legmegfelelőbb csomagpontot (ezek általában boltok).
Írd meg nekünk megjegyzésbe a kiválasztott pont címét!
Érdemes a hozzád legközelebb eső pontot kiválasztani, hiszen a csomagpontok csak 4 napig tartják fenn a csomagot, utána vissza kerülnek hozzánk. Ebben az esetben szintén a szállítási költség duplát ki kell fizetni a megrendelőnek.
Hátránya, hogy nem minden kisvárosban elérhető ez az opció.

9.) Külföldre szállítotok?

Egyenlőre még nem sajnos, de dolgozunk rajta!

10.) Lenne pár kérdésem. Hol tudok kérdezni?

Bármelyik elérhetőségünkön. Leghamarabb Instagram üzentben vagy telefonon kapsz választ kérdéseidre.

11.) Nem tudom mit válasszak, tudtok segíteni?

Az Instagram higlight-ok között van egy "Alkalom szerint" léc, ahol tanácsoltunk pár terméket alkalom szerint.
Ha még mindig tanácstalan vagy írj nekünk Instagramon és kitalálunk valamit.
Ha egyáltalán nincs ötleted válaszd az ajándék utalványunkat!

12.) Teljesen egyedi összeállítású boxot szeretnék. Van rá lehetőség?

Hogyne lenne!
Szeretjük a kihívásokat, így örömest készítünk egyedi összeállítású boxokat is. Írj ránk Instagramon és megbeszéljük a részleteket!
- egyedi összeállításnál az elkészülési idő minimum 1 hét!
- a termék 50%-át előre kell utalni!

13.) Páromnak szeretnék rendelni egy rózsa box-ot. Meg tudjuk oldani úgy,hogy meglepetés legyen?

Persze!
Annyi kérésünk van, hogy ezt vagy üzenetben vagy a webáruházon belül a "Megjegyzés"-nél mindenképp jelezd!
Illetve kis kártyát is tudunk belerakni kérésre.

14.) Milyen dekorációs elemet kérhetek a box-okra?

Itt megtalálod  --> Dekorációs elemek

Rakd a kosaradba, majd írd a "Megjegyzés"-hez hogy melyiket szeretnéd.
A rózsa boxokra lehetőség van kérni  kővel kirakott nevet (+500 Ft). Ebben az esetben is a "Dekorációs elemek" terméket rakd a kosaradba, és írd a "Megjegyzés"-hez a nevet.